miércoles, 24 de junio de 2026

Entrega de diplomas

 Remata o curso e as portas da biblioteca péchanse por un tempo para dar cabida a novas ideas, novos proxectos e novas aventuras que agardan polo vindeiro ano. Pero antes de despedirnos, queremos dar as grazas de corazón a todas as persoas voluntarias da biblio, dos clubs de lectura, de teatro, de poesía e de ciencia, porque sen vós nada do que facemos tería sentido.


Grazas polo voso tempo, pola vosa ilusión, pola vosa entrega e por encher cada recuncho da biblioteca de vida.


Agora toca descansar, gozar moito do verán, recargar enerxías e volver con moitas ganas de compartir momentos, historias e tempo na biblio.


Bo verán e ata a volta!












No hay comentarios:

Publicar un comentario