Esta proposta naceu coa intención de promover a
educación
ambiental e a conciencia ecolóxica no
alumnado de 2º da ESO, a través dun
enfoque interdisciplinar baseado na aprendizaxe por proxectos. Partindo dun
problema real e próximo —o
impacto ambiental do café en
cápsulas—
deseñouse unha secuencia didáctica que
integrase contidos diversos. O proceso iniciouse coa análise da situación:
investigouse a problemática da
reciclaxe das cápsulas e
as súas
posibilidades de reutilización. A
partir diso, estruturáronse actividades
prácticas e
experimentais para avaliar o uso das borras de café como
fertilizante, así como
propostas creativas para transformar as cápsulas en
obxectos artísticos ou
funcionais. A planificación
organizouse cun calendario equilibrado que permite desenvolver competencias
clave e fomentar o traballo cooperativo. A proposta foi elaborada tendo en
conta os obxectivos curriculares e os criterios de avaliación, así como a motivación e implicación activa do
alumnado na súa
aprendizaxe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario